Shader programozás folyt.

Induló projekt az órai munkához: ShadersTest

Az óra anyaga:

További olvasnivaló

Megvilágítási modellek: The Cg Tutorial, 5. fejezet

Teljes HLSL dokumentáció: DirectX SDK, HLSL

Egzotikus HLSL típusok: texture, sampler

A kész órai programot letöltheted innen.


Házi feladat

Az órai shader programok alapján készíts egy olyan pixel shader-t, ami (legalább) három fényforrást használ!

Az egyes fényforrások tulajdonságai:

A színtéren legyen több objektum, amikre hatnak a fények. Ezek mozogjanak maguktól, vagy billentyűzettel lehessen őket irányítani.

A fényforrások ne mozogjanak!

A fényforrások helyét jelölje valamilyen objektum!

Fontos:

A programodat a kivetítőnél kell majd bemutatni, ezért legyen nálad valamilyen elérhető formátumban (pl. neten, pendrive-on, 5.25"-os lemezen, stb.)