2009.09.30

[CG] NVIDIA Nexus - Visual Studio-based GPU Development

GPU debuggolás közvetlenül Visual Studio-ból? Azonnal jöhet!

http://developer.nvidia.com/object/nexus.html

2009.09.16

[scene] function 2009 demoparty

function2009

A szervezőktől:

"A function 2009 (avagy function:09 vagy f9) hazánk jelenleg legnagyobb multi-platform demoscene partyja; egy olyan számítástechnikai rendezvény, ahol a digitális művészetek rajongói mérik össze tudásukat, cserélnek tapasztalatot és szocializálódnak.

A party-n szívesen látjuk a "szakma öreg motorosait" és a kezdőket vagy érdeklődőket egyaránt. Nem kell megijedni, hogy még/már nem ismersz senkit; a magyar demoscene egy olyan baráti társaság, amely egyaránt örül a visszatérőknek és az újoncoknak. A party elmúlt négy évében volt szerencsénk vendégül látni látogatókat Belgiumból, Törökországból, Finnországból, Ausztriából és Franciaországból, és a rengeteg új arc mellett örömmel üdvözölhettünk olyan veterán résztvevőket is, akiket jó ideje nem láthattunk. "

Kedvcsináló (mindezt 4K-ból, realtime):

2008.05.24.

[XNA] Mérgezőek a játékkonzolok a Greenpeace szerint

ezért megkérünk minden hallgatót, hogy az XBox-os órák alkalmával kerüljék a konzol vagy a kontrollerek nyalogatását, illetve elfogyasztását.

http://index.hu/tech/hardver/konz230508/

http://www.greenpeace.org/international/clashoftheconsoles/

2008.05.13.

[XNA] XNA Game Studio 3.0 CTP

Letölthető az XNA Game Studio 3.0 előzetese a Creators Club-ról. (Közvetlen link a letöltéshez)

Ennek a Community Technical Preview (CTP) verziónak legnagyobb újítása, hogy lehetővé teszi a fejlesztést Zune cuccokra is. Kevésbé vonzó, hogy egyelőre Xbox 360-ra nem lehet fejleszteni a CTP változattal.

A végleges változatot 2008 végére ígérik.

2008.05.11.

[Munka] UI fejlesztő

"User interface programozókat keresünk külföldi piacra fejlesztő, jónevű magyar IT céghez. Webes vagy UI fejlesztői gyakorlat, illetve grafikai programok (Photoshop vagy Corel Draw) ismerete szükséges. A munkaidő rugalmas, Budapesten az első kerületben kellene dolgozni. A cégkultúra támogatja a kreativitást és rekreációs lehetőségeket is nyújt (sport, masszázs, csocsóasztal). Ha érdekel a lehetőség a rubicsek.balazs@gmail.com címre tudsz írni."

2008.05.11.

[Munka] 3D-s fejlesztő

"Szoftver és játékfejlesztő munkakörbe keresünk munkatársakat C#, C vagy C++ programozói tapasztalattal. Ha jónak érzed magad nem baj, ha még nincs meg a diplomád. A feladat 3d-s navigációs alkalmazás és játékprogram fejlesztés különböző platformokra (pda, telefon, játékkonzol) külföldi piacra.

A munkaidő rugalmas, Budapesten az első kerületben kellene dolgozni. A fejlesztők alapvetően team-ekben dolgoznak projekt jelleggel de határozatlan munkaszerződéssel, tehát azok jelentkezését várjuk akik hosszabb távra terveznek. A cégkultúra támogatja a kreativitást és rekreációs lehetőségeket is nyújt (sport, masszázs, csocsóasztal). Ha érdekel a lehetőség a rubicsek.balazs@gmail.com címre tudsz írni."

2008.05.10.

[CG] A Eurographics utolér

Egyből felkaptam a fejem a GameDev.Net UCSD scientists create more efficient photon mapping algorithm című hírére. Egy-két visszafele kattintás után ismerős képek fogadtak ezen az oldalon.

Az előadás eredetileg az idei Eurographics-on hangzott el The Beam Radiance Estimate for Volumetric Photon Mapping címen. Akiknek megvan a proceedings, azoknak hajrá!

2008.05.10.

[XNA] XNA Blog

Ezeregyedik XNA-ről szóló blog, de kivételesen olyan, amit tényleg érdemes olvasni. Például innen kezdve: An elf in a box
(Thx AGy!)