Tematika
- Inkrementális képszintézis - koordinátarendszerek és transzformációk, reprezentálásuk mátrixokkal, anyag- és visszaverődési modellek, árnyalási módok
- A fény tulajdonságai - kettős természete, Galileo kísérlete, E=?, Doppler effektus, fénytörés és visszaverődés, színhőmérséklet
- GPU felépítése - CPU vs. GPU, hardveres szerelőszalag, és annak programozható részei, vertex shader, fragment shader, geometry shader, raszterizáció, fragmens műveletek
- "Mappings" - textúra leképezések, címzési módok, mintavételezés és szűrések, procedurális textúrák, textúrák egyéb felhasználási módjai
- Valósidejű vetett árnyék számítási módszerek - shadow map, shadow volume
- Térfelosztó adatszerkezetek és algoritmusok - négyes/nyolcasfa, kd-fa, bsp-fa, portálok, PVS
- Animációs módszerek - animáció vs. szimuláció, animációk típusai, előrehaladó és inverz kinematika, motion capture, részecske rendszerek